Frukost!



Kommentarer
eva jilderbo

Tack för tipsen Victoria.

2012-09-02 @ 13:34:24
Sofia

Bra grejer. :) Dock är det mycket socker både i vanilj-yoghurten och smaksatta kesellan. Jag brukar smaksätta med proteinpulver med vaniljsmak istället. Funkar hur bra som helst. :)

Svar: Ja de e ju det, har inte riktigt kommit över den grejen med att jag tycker att det är gott, och har ändå bara lite av varje. Denna sändning jag fått av proteinpulver smakar inte lika gott som den förra, haha! Får helt enkelt komma över det ;)
Victoria Jilderbo

2012-09-02 @ 20:47:25
URL: http://borninmay.blogg.se
Sandra

Vickyyyy! Äter du något bröd eller skippar dubdet helt?? Vet inte hur jag ska klara mig utan det!!! Sen fråga 2. I utmaningen, är socker = godis, chips, läsk, bullar, kakor typ? För det är ju typ socker i allt egentligen. Men pizza osv räknas det som socker? Vet inte hur jag ska räkna där riktigt!! Kraam

Svar: Bra att du frågar! Säkert fler som undrar! Jag menar allt "onödigt" socker, mat måste man fortfarande äta, kosten i övrigt får man välja själv! Jag äter bröd, endast fullkorn och oftast knäckebröd dock, men det har inget med utmaningen att göra! ;D Har du fått lite mer klarighet nu? :) kraam!
Victoria Jilderbo

2012-09-03 @ 22:13:31
Sandra

Jaa bra tack!! Pizza osv ser jag också som onödigt socker!! Men tack!! Nee men jag bara tänkte om du äter bröd. För brödet är boven för mig när det gäller viktnedgång suck! Men nu kör vi september månad och hoppas du kommer på ny utmaning för oktober!! Det här är jättekul å motiverar mig ännu mer :D kram!!

Svar: Ja, de e svårt dedär med snabbmat, vart sätter man gränsen? En annan utmaning kan ju handla om det faktiskt! Jag är jätte noga med att laga min egen mat nämligen, på pizza e ju skit. Men det är sockerbegäret vi vill få bort här och det yttrar sig främst i att man är sötsugen även när man inte är hungrig. Va roligt Sandra! Älskar du bröd borde du passa på att äta det efter du har styrketränat så att dina muskler blir starka :)
Victoria Jilderbo

2012-09-03 @ 22:42:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vicksens.blogg.se

Jag bloggar om träning, hälsa och kost

RSS 2.0