Just another sunny day.



Kommentarer
Wici

Usch, jag hatar verkligen kyla. :P Slipper jag vara ute i den är jag glad!

Svar: Jag med egentligen, men tar man på sig ordentligt med kläder och är i ständig rörelse så går det ändå bra! ;)
Vicksen

2012-12-08 @ 23:27:03
URL: http://wiciladith.blogspot.com
Anonym

Härligt jobat!! Och kuul att träffas igår! :D Hoppas ni fyndade lite kul ;) Ses på onsdag igen! :D Hihi

2012-12-09 @ 17:51:51
EmelieMaria - träning&annat

Härligt jobat!! Och kuul att träffas igår! :D Hoppas ni fyndade lite kul ;) Ses på onsdag igen! :D Hihi

Svar: Tack desamma! Trots att det blev så kort! Anna jobbade till 3 annars hade vi lätt varit där tidigare, hade nog velat chilla runt lite mer ;)Vann en bar i godisregnet iaf... får se om jag någonsin äter den!
Vicksen

2012-12-09 @ 17:52:00
URL: http://emeliemarias.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vicksens.blogg.se

Jag bloggar om träning, hälsa och kost

RSS 2.0