Friday

 
Idag fick jag faktiskt någonting gjort när jag var ute på min PW.
Jag gick till MM sports. Kom dock på att jag skulle göra det när jag väl var ute så det blev en låååång omväg, haha! Men jag kunde ju ta vagnen hem iallafall, fick ju med mig en hel grejer därifrån ;)
  • Mivi total
  • Koffeintabletter
  • Lifting Straps
  • Celsius
Överdrivet många Celsius, tycker ni?
De säljs just nu för 17 kr/st fram tills den 25e! Org. pris 25 kr.
Så frågan är om man inte ska passa på att köpa fler... råkar gilla dom litegranna så....
 
Men nu ropar tvätten på mig, så ni får ta en grym dag, helt enkelt! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vicksens.blogg.se

Jag bloggar om träning, hälsa och kost

RSS 2.0