3.5 km



Kommentarer
Sandra

Vickyyyy snabb fråga! Äter du mycket kolhydrater?? Jag har vrääääkt i mig massa pasta både idag å igår, vilket inte är likt mig! Haha fan kosten är 80% av träningen å blir förvirrad ibland!! Tips??

Svar: Going! Vad glad jag blir att du frågar mig! Jag äter inte överdrivet mycket kolhydrater, det beror på om jag tränar eller inte, tränar jag bara cardio så äter jag ganska lite kolhydrater, men ser ändå till att få i mig lagom, man får känna lite hur mycket man behöver där, tränar jag styrka så äter jag kolhydrater både innan och framförallt efter passet! Tycker du mycket om pasta så kan du äta fullkornspasta, det är mycket bättre! Sen behöver du ju inte möla utan ät typ en 1/4 pasta av det du äter. Till någon hjälp? :)
Victoria Jilderbo

2012-09-18 @ 21:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vicksens.blogg.se

Jag bloggar om träning, hälsa och kost

RSS 2.0