Bedminton



I ett motsatt grodperspektiv så får man himla korta ben. (fågelperspektiv)
Har spelat badminton!
Först med några byggarbetare som jobbade på taket på fjäderborgen, för att Anders var sen, men sedan med Anders. Antingen var det han som var bra.. eller också var det jag som inte var så bra!
Det gick helt okej fastän att jag förlova och jag är sjukt nöjd med dagens träningsinsats ;)
 
Skriver en rapport på era inlämningar när jag kommer hem från jobbet idag, så glöm inte lämna in om du inte gjort det! Jag publicerar alla era inlämningar samtidigt, ifall ni undrar varför er kommentar inte syns, så att man inte ska bli påverkad av vad andra har skrivit!
 
Ciao.


Kommentarer
Linda

Motsatt grodperspektiv = fågelperspektiv :P hehe

Svar: Haha, tack ;)
Victoria Jilderbo

2012-09-10 @ 16:18:06
URL: http://hearmebreathe.blogg.se
Sofia

Åh vad roligt! Kul att göra nåt annorlunda i träningsväg ibland. :)

Svar: Haha, ja, det var jätte kul! Trots att jag fet loosa ;D
Victoria Jilderbo

2012-09-10 @ 20:44:25
URL: http://borninmay.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vicksens.blogg.se

Jag bloggar om träning, hälsa och kost

RSS 2.0