Frågor och svar

En liten frågestund är väl aldrig fel när man ändå får vara uppe lite extra länge på helgen! ;)

Brukar du komma i tid?
Har väl en tendens att komma några minuter sent... jobbar på det!

Har du bra kondition?
Min astma gör det inte lätt, särskilt då det är under 15 grader ute! Men den har blivit mycket bättre det senaste!

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart till vardags och rosa under träning!

Kan du laga mat?
Gör nästan all min mat själv, har dock en tendens att göra grytor av all mat! Gott men kanske lite enformigt.
Hade du en bra kväll i går?

Ja! Spelade beachvollyboll och sedan färgade jag håret - blev jätte bra.

Din favoritdryck på morgonen?
Hallon eller/blåbärs smoothie, utan tvekan!

Är du nyttig?
Ja det får jag nog säga att jag är, tänker på allt jag stoppar i mig och stoppar för det mesta inte i mig saker som min kropp inte behöver! Godis kan också vara bra att äta ibland, om inte för vikten så för psyket! :)

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Jag dricker inte alkohol längre och eftersom att jag var fruktansvärt lättpåverkad förr så krävs det nog inte mycket.

Har du spytt offentligt?
Japp, på en svårvagn en gång, det var ganska många som satt på den...

Jag sover?
Strax över 7 timmar per natt, när jag sover ut kan det handla om strax över 8. Sleep is a waste of time... ;)

Vad sa du senast?
"Ska du soooova nu?" till min inneboende Christian, som inte skulle det!

Var du på någon festival i somras?
Ja, peace and love. Superkul!

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Kicki och mamma.

Har du snygga skor?
Ja! Kicki gav mig ett par palladium i början av sommaren som av minst sagt valanvända nu. Sen har jag väldigt många par converse och massa träningsdojjor, som man ju inte kan ha för många av! Vill självklart ha fler! Shoe shopping... :)

Vad var det första du sa i morse?
Sa ingenting förrän jag kom ner till second handen i Gilead (kyrkan) och lämnade grejer och hälsade på goda vänner innan jag började min PW, då sa jag väl "Tjennaaa!" Antar jag :)

Har du sovit i din egen säng i natt?
Jag sover i min soffa för tillfället! Sover som en prinsessa i den.

Har någon annan sovit i din säng i natt?
Nepp, senast någon sov över var förra onsdagen då Jennifer och hennes hund sov över! Roligt!

Vad ser du fram emot mest denna vecka?
Kyrkan imorgon, kommer bli riktigt party med förhoppning till mycket sång och dans!
 Och sen hoppas jag på mycket träning nästa vecka och kanske en till sittning hos tatueraren. :)

Me and the beginning of my new tattoo..
 Vad ser du fram emot att göra nästa vecka?


Kommentarer
EmelieMaria - träning&annat

Så himla kul att läsa såna här listor hihi!! :D Jag ser fram emot tisdag och en ledig dg när jag ska till ikeeeea!! :D

Svar: Ja men visst är det! Det var kul att läsa din lista också :) Åh jag äääälskar Ikea! :D behöver också åka din :)
Victoria Jilderbo

2012-09-23 @ 10:33:23
URL: http://emeliemarias.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vicksens.blogg.se

Jag bloggar om träning, hälsa och kost

RSS 2.0