Lördags-ångest.

Utan att ens reflektera på vad det va så år jag upp halva min väns muffins igår då hon inte ville ha mer.
Sjukt. Slösa en hel dag på det!
Så nu har jag ätit socker två dagar denna veckan, redan!
 
Jag känner mig ganska pluffsig för tillfället, var inte så motiverad på gymmet igår heller, men ska jag nog lyckas fixa det inom kort! Klantigt bara ;)
 
I smoothin har jag:
(Mitt nya recept utan socker)
*Frysta hallon
*Kesella 1% kvarj
*turkisk yoghurt
*Mild yoghurt naturell
Protein brukar jag ha annars men jag missade det idag.
 
Hoppas ni får en go dag, jag ska träffa mamma och mormor :)


Kommentarer
Carro

Räknas inte läsken du tog till maten i tisdags som onödigt socker? :P

Svar: jag drack ju light! = inget socker! När det inte är light så är det dock sockerbomb ;)
Victoria Jilderbo

2012-09-15 @ 19:22:12
URL: http://Http://ettkristetliv.blogg.se
Erika

Jag har inte tränat sen i söndags pga träningsvärk i 5 dagar. illa .

Svar: Ojoj då, då tränade du på ordentligt i söndags antar jag! :) Men man kan träna med träningsverk, lite segt såklart ;)
Victoria Jilderbo

2012-09-15 @ 22:36:20
URL: http://Izolde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vicksens.blogg.se

Jag bloggar om träning, hälsa och kost

RSS 2.0